Wednesday, August 6, 2014

O calatorie

Suntem in autobuz, se misca violent si oamenii se ating, imbrancesc; in haos din greseala iti iau sanul stang in palma. Te uiti suparata la mine si amenintator sa ma opresc, iar eu la urmatoarea frana ma apropii si te musc de buza. Vrei sa ma pocnesti, iar eu ... eu te tintuiesc de-o bara.

Te musc de gat, de ureche si sa iti ordon sa ma saruti puternic. Cu cealalta mana dai sa ma zgarii, dar eu ti-o intorc la spate si te musc de buza tare. Ii dau drumul si se retrage sangerie. Incerci sa ma lovesti si nu faci decat ca trupurile noaste sa fie stans lipite. Respiri puternic si privirea ta razbunatoare imi da fiori reci.

Te sarut cu pofta, iti duc ambele maini la spate si-mi eliberez o mana. Iti prind obrajii in palma si apas cat sa deschizi gura. Te probez cu limba si limba ta raspune, impinge si cade in capcana mea. O sug, o trag cu patima si tu gemi de durere. Dau drumul... respiri greu si puternic, te-ai incins. Esti ca in flacari. Parul tau blond si ciufulit pare a fi electrizat. Esti incordata si gata de atac.

Acum? Esti o pantera flamanda de razbunare, o leoaica icoltita. Ai vrea sa ma sfasii acolo cu toti cei din jur. Pentru tine nimic nu mai exista, doar coltii tai taiosi si jugulara mea. Te aţâţ. Hai, incearca! ... te intinzi dar nu musti decat aer. Esti prinsa in lanturi, lanturi multe. Placerea, fericirea, coexistenta, extazul formeaza zale puternice. Oricat ai vrea sa negi ma vrei, ma doresti, ma ravnesti zi si noapte. Cand nu sunt langa tine noaptea pare mai rece, clipele mai lungi, lumea mai trista. Iti dau drumul la maini usor, esti inca o fiara, esti inca un pericol, iar eu ... o prada usoara. Am crezut ca te pot imblanzi dar imi e imposibil... esti o fiinta puternica, o femeie adevarata.

Incet privirea ti se limpezeste, respiratia este acum regulata dar nu linistita, focul inca arde in suflet.
Imi urc mana pe umarul tau, usor pe gat, sus pana la ureche si o prind intre degete, cobor pe maxilar si iti ating buzele ... le sterg in graba.
Durerea este combustibil pentru jarul care inca te consuma.
- Relaxeaza-te draga mea, a trecut. Ti-am spus ca o sa te pedepsesc cand AM EU CHEF!

Te sarut pe frunte, ma iei in brate si capul tau se odihneste linistit pe umarul meu.
Te mangai pe par, ocrotitor si o picatura imi atinge pielea, este fierbinte ca inima unui vulcan.
Ma strangi puternic in mainile tale suave, incepi sa tremuri, un plans usor se aude de pe buzele tale dulci ca mierea.

Tragi aer in piept adanc, respiri de cateva ori si imi soptesti:
- De ce nu mi-ai spus unde duce masina asta? ma intrebi printre lacrimi si privirea pierduta.
- Ai mai fi venit cu mine daca stiai?

No comments: